Måndag

God fortsättning på er!! Nu är det slut på ledigheten imorgon väntas jobb igen. Nu är det inte många dagar kvar av året 2022. Många glada minnen jag tog äntligen mitt körkort, har fått mer vänner. Sonen började 3:an och dottern förskoleklass. Och snart börjar ett nytt år. Jag har gjort ett beslut jag skall vara mera nyttigare och hälsosam. Äta mycket sallad, grönsaker och fisk och bara kött 2 dar i veckan och vissa dagar byta ut köttet och fisken mot linser. Man kan göra linsgryta, soppa, Och även olika såser på linser. Och sen hålla igång med träningen till 100%. Får ge mig små belöningar när jag går ner i vikt. Och sen ut och resa. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindairmagustavsson.blogg.se

En kvinna i mina bästa år. Här får ni följa mitt liv min vardag. Bor i hus med sambo och 2 barn

RSS 2.0