Torsdag 1: December

                        Hej på er! Hoppas ni mår bra. Här går det framåt. Barnen har öppnat sina adventskalendrar de fick 3 var. Varsen Legokalender. Dottern fick Lego friends och sonen Lego Starwars och när vi var i Ullared så blev det den klassiska chokladkalendern, och när vi var på Maxi igår så såg jag att dom hade 50%på kalendrarna där så då blev det kinderkalender. Och även kaninerna har sina. Det är bara jag och sambon som inte har köpt några. Jag skulle gärna önskat en Ritualskalenderden i 3d med små guldpaket. Jag tycker granen är så fin och alla paket som sitter däromkring. Jag kanske köper en sen kanske. Klockan 10 idag var jag i Lomma på Vårdcentralen och träffade Fysioterapeuten vi gick igenom övningar jag skulle göra hemma och en övning med gummiband. Och även gå på gym för att stärka upp musklerna för ryggen och fötterna. Det skall jag börja med också. Jag försöker gå ner i vikt också det är ju inte så lätt. 
Pauline Hurtig
2022-12-03 @ 17:58:12
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

ja så mysigt med dessa kalendrar

Svar: Ja visst är det. Och jag klickade hem en Rituals kalender till mig själv.
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindairmagustavsson.blogg.se

En kvinna i mina bästa år. Här får ni följa mitt liv min vardag. Bor i hus med sambo och 2 barn

RSS 2.0