Torsdag

  1. Hej på er!! Hoppas allt är bra med er? Här är allt bara bra. Nu är man julledig från jobbet och det känns bra. Imorgon fredag är det uppesittarkväll och bingospel för hela slanten. Imorgon kommer det över lite kompisar till oss som också skall spela bingo. Vi får hoppas på god tur. Hade varit trevligt att vinna något litet men vi har trevligt ändå med bingo och sällskapet. Jag kan tycka det är kul när andra vinner de blir så glada och tjuter man känner deras lycka. Imorgon är det bara sambon som jobbar. Skall även röja upp lite hemma. Kasta kartonger bädda i sängarna och lägga ut en del saker på blocket. Ha det gött



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindairmagustavsson.blogg.se

En kvinna i mina bästa år. Här får ni följa mitt liv min vardag. Bor i hus med sambo och 2 barn

RSS 2.0