Sjukskriven

Är sjukskriven i 4 veckor nu. Det hela började med att jag inte kunde röra höger ben. Inte lyfta upp det plus att vicka på tårna. Jag försökte så gott jag kunde men det gick inte och benet känndes som myrstickningar som det sov. Min pappa körde mig till akuten och det var några före. Jag kom in och fick sitta i väntrummet, kom in och blev undersökt. Och rönkad. Sen blev jag inlagd på nevrologen. Och blev rönkad igen o då såg dom att jag hade diskbråck. Jag fick ligga inne i en vecka tråkigt. Men det gick ändå fort. Man visste vilka de var som jobbade där och fick lite kontakt av dom som var inlagda. Nästa vecka skall jag till sjukgymnasten och få lite övningar jag skall göra hemma. Sköt om er. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lindairmagustavsson.blogg.se

En kvinna i mina bästa år. Här får ni följa mitt liv min vardag. Bor i hus med sambo och 2 barn

RSS 2.0